varza de bruxelles la friteuza cu aer
Foto: delish.com
Ponturi Vegetariene și Vegane

Cea mai bună metodă pentru a găti varza de Bruxelles

Știai că varza de Bruxelles este una dintre cele mai sănătoase legume din lume? Conform site-ului Healthline, aceste mini-verze au un foarte scăzut conținut de calorii. Cu alte cuvinte, într-o ceașcă plină cu verze de Bruxelles vei avea doar 28 de calorii, la care se adaugă o sumedenie de nutrienți și vitamine: vitamina C, vitamina A, vitamina K, fier, potasiu, calciu etc. De asemenea, se spune că varza de Bruxelles e plină de antioxidanți, care ajută la prevenirea apariției diverselor boli cronice.

varza bruxelles
Foto: GwylanAnna

Există numeroase metode pentru a prepara varza de Bruxelles. O poți sota, coace la cuptor sau o poți prăji. Dacă nu ai mai făcut niciodată varză de Bruxelles, poți încerca această metodă simplă: taie baza, înlătură foile exterioare (în caz că nu sunt deja scoase) și taie verzele pe jumătate (pe lungime). Dă-le printr-un baiț de ulei de măsline și oțet acetobalsamic. Presară sare, piper și un strop de piper roșu și bagă-le la cuptor, pe o tavă, timp de jumătate de oră, la temperatura de 180 grade.

Dar, dincolo de acest mod simplu de preparare a verzei de Bruxelles, există unul și mai bun. Mai ales dacă dispui de aparatul necesar: o friteuză cu aer.

Varză de Bruxelles la friteuza cu aer

varza de bruxelles la friteuza cu aer
Foto: gimmedelicious.com

Prepararea verzei de Bruxelles la friteuza cu aer are câteva avantaje majore. Unul dintre ele, poate cel mai important, este că rezultatul va fi mai sănătos. În al doilea rând, poți avea parte de niște verze de Bruxelles crocante, fără a fi nevoit să folosești prea mult ulei. În plus, nu trebuie să-ți dedici prea mult timp procesului de preparare.

Practic, tot ceea ce trebuie să faci este să pui ingredintele de bază (varza de Bruxelles, sare, piper și un pic de ulei) într-un castron mare, să le amesteci cât să se prindă sarea și piperul de fiecare vărzucă, după care să le pui în friteuză și să o pornești, setând-o la 18 minute și 200 de grade. La jumătatea timpului, pune friteuza pe pauză și scutură verzele pentru a le avea făcute uniform pe toată suprafața. Rezultatul final e delicios.

Dacă vrei să folosești o rețetă ceva mai elaborată, fierbe mai întâi verzele, timp de 4-5 minute, apoi așează-le pe un prosop de hârtie, lasă-le să se răcească și usucă-le. Taie-le apoi pe jumătate, pune-le într-un castron, stropește-le cu ulei, adaugă sare, piper, parmezan și ce condiment mai vrei și acoperă-le pe toate cu ulei, în așa fel încât condimentele să se fi lipit de verze. Pune-le în friteuză și dă-i drumul la 18 minute și 200 de grade.

Citește și: Cum să cureți și să prepari melcii. Rețetă de melci în unt cu usturoi

Despre autor

Chili Pepper

Adaugă un comentariu

Click aici ca să postezi un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

fashiondays.ro




Booking.com

AcademiaBarbatilor.ro

TukTuk.ro