Din aprilie, delicioasa înghețată Häagen-Dazs își schimbă identitatea vizuală, punând accent pe extraordinarul pe care fiecare dintre noi îl poate găsi în viața de zi cu zi, sub conceptul „Everyday Made Extraordinary”.
Noile ambalaje au fost realizate în colaborare cu 13 artiști din toată lumea, care au creat 46 de „art patterns” diferite, ce pot fi regăsite pe cutii și care sunt reprezentative pentru fiecare sortiment de înghețată Häagen-Dazs în parte.
Noile ambalaje Häagen-Dazs sunt despre atitudinea specifică unui stil de viață extraordinar, pe care îl putem experimenta zi de zi. Iar creațiile gândite de artiștii internaționali sunt realizate cu atenție pentru a descrie perfect gustul irezistibil al fiecarei înghețate Häagen-Dazs.
Cunoscută de peste 50 de ani ca „luxury ice-cream” rețetele înghețatei Häagen-Dazs încep și astăzi cu cu frișcă, lapte proaspăt degresat, gălbenuș de ou și zahăr, la care se adaugă vanilie, ciocolată, fructe, sosuri, biscuiți sau bucăți crocante de alune sau nuci.
Adaugă un comentariu