Meniul disponibil pentru o perioadă limitată, care include trei dintre preparatele italiene preferate ale bucătarului-șef, este servit în 600 dintre restaurantele Garden Grille & Bar ale lanțului hotelier.
Patru din cinci călători spun că mâncărurile și gustările preferate sunt o sursă de confort atunci când sunt în deplasare, potrivit Raportului Hilton Trends 2026. Acest lucru i-a determinat pe cei de la Hilton Garden Inn să colaboreze cu celebra chef și proprietar de restaurante Alex Guarnaschelli pentru a crea un meniu disponibil pentru o perioadă limitată, cu mâncărurile italiene preferate ale acesteia. Interpretarea sa asupra a trei feluri de mâncare tradiționale – pâine cu brânză și usturoi, chiftele italiene și salată italiană tocată – va fi oferită în restaurantele Garden Grille & Bar ale brandului hotelier până pe 31 decembrie.
„Mâncarea și băuturile sunt o sursă importantă de venituri pentru hoteluri, iar prin îmbunătățirea percepției asupra meniului Garden Grille, ne consolidăm credibilitatea ca destinație gastronomică și putem atrage mai mulți oaspeți la cină”, a declarat Alan Roberts, liderul brandului Hilton Garden Inn.
Includerea preparatelor unui bucătar celebru în meniu poate crește instantaneu percepția asupra unui restaurant, dar trebuie să fie bucătarul potrivit. Hilton are o relație cu Food Network, iar Roberts a explorat parteneriate cu mai multe dintre vedetele sale, dar Guarnaschelli a fost alegerea perfectă. „Ea călătorește frecvent și se cazează la Hilton Garden Inns, așa că înțelege brandul”, a spus el. „A înțeles imediat cum poate ajuta, luând în considerare costurile, provocările legate de forța de muncă și seturile de competențe.”
Guarnaschelli a început prin a lucra cu echipa F&B la o proprietate de testare din Long Island, New York, pentru a se familiariza cu bucătăria. Acest lucru i-a permis să conceapă un meniu care putea fi executat în mod consecvent în cele 600 de restaurante Garden Grille & Bar din sistem. Perioada de testare a durat aproape un an.
Hotelul promovează meniul creat de bucătarul celebru prin intermediul unor acțiuni de marketing la fața locului, inclusiv prin afișe pe mesele din restaurante și promoții în lifturi, precum și pe rețelele de socializare. Până în prezent, oaspeții au reacționat pozitiv. Un sondaj a relevat că 80% dintre ei au o părere mai bună despre Hilton Garden Inn ca urmare a parteneriatului cu bucătarul, a spus Roberts.
Este pentru prima dată când marca colaborează cu o vedetă a Food Network și un chef renumit și s-ar putea ca în viitorul apropiat oaspeții să aibă parte de și mai multe surprize culinare. În timp ce Guarnaschelli lucra la meniu în ultimul an, ea a creat o serie de alte preparate care ar putea apărea în curând în restaurantele Garden Grille & Bar.
















Adaugă un comentariu