campanie
News

Maison des Crepes îți găsește perechea de Valentine’s Day

Restaurantele, barurile și cafenelele devin foarte creative în această perioadă, când se vorbește despre luna iubirii, iar posibilitatea de a crește vânzările este tare plăcută. Una dintre aceste campanii creative aparține lanțului Maison des Crepes care s-a decis să joace rolul de Cupidon pentru clienții săi singuri.

Începând de astăzi, dau startul campaniei “Be my Valentine”. Pentru aceasta, doritorii trebuie să intre pe link-ul din bio de pe instagramul Maison des Crepes și să completeze un formular. O echipă de experți în compatibilitate de cuplu va analiza fiecare profil mai ceva ca pe Bumble și va găsi posibilele compatibilități între cei înscriși. Cuplurile astfel formate, vor fi contactate de reprezentanții restaurantelor și invitați la o întâlnire aranjată chiar la Maison des Crepes pe parcursul întregii luni.

CITEȘTE ȘI
Ce sunt stelele Michelin și cum se acordă

Despre autor

mm

Andra Ilias

Andra Iliaș este jurnalist, blogger și foodie, adică o pasionată a domeniului culinar, nu doar o gurmandă. Când nu este în fața laptopului, scriind, o găsești în fața aragazului, pregătind ceva de mâncare, fie pentru prieteni, fie pentru participanții la diverse evenimente culinare, ori pentru juriul vreunui concurs de gătit.
Instagram: HypnoticFoodie

Adaugă un comentariu

Click aici ca să postezi un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.




Booking.com