restaurant fast food
News

Pep & Pepper se extinde la nivel național


Pep & Pepper, lanțul de restaurante fast-casual, anunță un rebranding major. Cu o nouă abordare de design minimalist, urban, schimbarea pune accent pe simplitate și mai ales, pe calitatea ingredientelor, reflectată în noul motto al Pep & Pepper: “Mai puțin înseamnă mai mult și mâncarea este paleta noastră de culori.”

De la lansarea sa în 2017, Pep & Pepper a ajuns la 14 localuri în orașe-cheie. Restaurantele brandului servesc anual peste 1 milion de clienți, acoperind un public divers, cu gusturi și preferințe variate. Astfel, brandul se aliniază la tendința globală de a avea preparate echilibrate și proaspete, oferind, în același timp, confortul și rapiditatea serviciilor de tip fast-food.

Potrivit reprezentanților companiei, consumatorii din ziua de azi își doresc experiențe culinare care să le încânte papilele gustative și să le ofere o gamă bogată de opțiuni. Ei își doresc mese preparate de bucătari, care să fie delicioase, diverse și realizate cu ingrediente de calitate, în care pot avea încredere. Toate acestea, fără a face compromisuri în privința prețului accesibil. Pentru a evidenția aceste calități, Pep & Pepper a adoptat o nouă imagine care reflectă mai bine esența brandului — simplitate, prospețime și accent pe calitatea mâncării.

Ceea ce diferențiază Pep & Pepper este angajamentul său ferm de a oferi atât gust, cât și nutriție într-un mediu fast-casual. Inspirat de principiile ghidului britanic Eatwell, care oferă recomandări despre cum și în ce cantități trebuie asociate grupurile alimentare esențiale, meniul Pep & Pepper este conceput pentru a oferi mese echilibrate din punct de vedere nutrițional, adaptate la gusturile și preferințele alimentare ale consumatorilor. De la farfurii ușor de personalizat până la boluri cu influențe internaționale, paste, sandvișuri, wrapuri și supe, Pep & Pepper oferă o diversitate de opțiuni, asigurându-se, astfel, că fiecare persoană găsește un preparat potrivit, pentru orice oportunitate de consum.

CITEȘTE ȘI
Trendurile în horeca pentru 2022

Prin introducerea de produse noi la fiecare șase luni, brandul nu doar că se menține în fruntea tendințelor culinare globale, dar își păstrează și clienții doritori de preparate proaspete și inovatoare.

Pep & Pepper își continuă expansiunea, având deja 14 locații deschise în cele mai importante orașe din România, inclusiv București, Cluj-Napoca, Constanța, Brașov, Alba Iulia, Târgu Mureș, Craiova, Timișoara și Iași. Operând printr-un mix de zece unități deținute în regim propriu și patru francizate, brandul este pregătit să își extindă și mai mult prezența, cu noi restaurante, în zone urbane cheie, precum Sibiu și Cluj, care vor fi deschise până la sfârșitul anului 2024.

Despre autor

mm

Andra Ilias

Andra Iliaș este jurnalist, blogger și foodie, adică o pasionată a domeniului culinar, nu doar o gurmandă. Când nu este în fața laptopului, scriind, o găsești în fața aragazului, pregătind ceva de mâncare, fie pentru prieteni, fie pentru participanții la diverse evenimente culinare, ori pentru juriul vreunui concurs de gătit.
Instagram: HypnoticFoodie

Adaugă un comentariu

Click aici ca să postezi un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.




Booking.com