Afacerile mici joacă un rol extrem de important în fiecare comunitate, iar în această perioadă multe dintre ele se confruntă cu dificultăți mari din cauza efectelor pandemiei de COVID‑19. Pentru a susține micile afaceri locale și a-i ajuta pe utilizatori să descopere cu ușurință alternativele la care pot apela pentru a comanda mâncare online, Instagram permite de astăzi restaurantelor din România să folosească o serie de stickere prin care cei care îi urmăresc îi pot sprijini.
Restaurantele pot folosi stickerele disponibile, care semnalizează faptul că oferă opțiunea de livrare a mâncării, atât în conținutul pe care îl distribuie pe Stories, dar și în postările de pe profilurile lor. Atunci când utilizatorii văd un astfel de sticker, este suficient să apese pe acesta pentru a face comanda prin intermediul site-ului partenerului. În plus, prin distribuirea stickerelor postate de restaurante, utilizatorii le pot ajuta să ducă vestea mai departe și să facă față mai ușor noilor provocări.
În această perioadă dificilă, business-urile, în special cele de dimensiuni mici, folosesc Instagram pentru a păstra legătura cu consumatorii lor și a împărtăși cu aceștia idei legate de cum îi pot sprijini. De la lecții de gătit transmise live pe Instagram, la distribuirea story-urilor care ilustrează eforturile diferitelor comunități pentru a ajuta, exemplele care arată cum business-urile pot folosi resursele platformei pentru a aduce oamenii împreună sunt nenumărate.
Caută, deci, stikerele de restaurante și folosește-le ca o scurtătură pentru comenzile tale.
Află aici și ce restaurante s-au reprofilat către livrare.
Adaugă un comentariu